Rólam

Mielőtt megkeresnél, az „Így dolgozom” részt mindenképp olvasd el, kérlek!

Majki Andi - YOmarketing

Bemutatkozás

2010 óta foglalkozom social media marketinggel. A saját (előadói) Facebook oldalam menedzselésével kezdtem (60-70e követő), majd létrehoztam YouTube csatornámat (8m+ megtekintés), Twitter-emet, Google Plus és Pinterest oldalaimat. Az évek során megpróbáltam minél több online felületen jelen lenni, kihasználni előnyeiket. 

Már fiatalon nagyon közel állt hozzám az írás, így 2010-ben az ELTE magyar szakára kezdtem el járni, minornak pedig a szerkesztői ismereteket választottam. Nem sokkal később rájöttem, hogy a marketing az, amiben még igazán otthon érzem magam, ezért belevágtam egy OKJ képzésbe is. Ennek köszönhetően 2013 nyarán a Brandlift Kft.-nél voltam junior online brand manager, majd 2014-ben reklámszervező szakmenedzser képesítést szereztem. 2018-ban újabb oklevéllel gazdagodtam, ugyanis elvégeztem az OnlineWebdesign Tanfolyamot is.

A weboldalak és webshopok világáben még jobban el szerettem volna merülni, így 2024/25-ben az Eshopper képzésen is részt vettem, amelyről tanúsítványt is szereztem. A vizsgamunkám: andigurumi.hu

Megtapasztaltam, hogy nem elég egy jó termék vagy szolgáltatás, a fogyasztók igénylik, hogy a “márka” kommunikáljon velük. Kiemelkedő szempont, hogy ne csak a termékeid és/vagy szolgáltatásaid legyenek kiválóak, hanem a kép is, amit a potenciális vásárlók/ügyfelek a cégedről kapnak. Ha végigböngészik weblapodat, Facebook és egyéb közösségi oldalaidat, akkor azoknak egy egységet kell alkotniuk, fontos a design, a helyesírás és elütések nélküli cikkek/leírások/bejegyzések, és a folyamatos aktív jelenlét, az újdonságok bemutatása.

Ha nem szeretnél túl sokat költeni nagyobb cégek megbízására, de nincs időd weboldalszövegek, termékleírások, bejegyzések írására, korrektúrázásra, mindennapos Facebook oldal kezelésre, keress meg bátran, és segítek!

Majki Andi – online marketing manager, szövegíró, weblapszerkesztő

Így dolgozom

Mielőtt megkeresnél, érdemes elolvasnod, hogy gördülékenyen menjen a munka már a kezdetektől.

Írásban történő megkeresésedben részletes feladatismertetőt várok Tőled, amire aztán árajánlatot küldök. Miért emailben és miért nem telefonon?

  • Mert az email visszakövethető. Szükség esetén bármikor visszaolvasható, hogy mi az, amit megbeszéltünk.
  • Mert szolgáltatásaimat így kedvezőbb áron, magasabb színvonalon tudom biztosítani a számodra.
  • Mert írásos szövegből könnyebben, pontosabb szerződést tudok készíteni.
  • Mert egyéni vállalkozóként, egyedül dolgozom. Amikor folyamatban van egy munka, például szövegírás, kellemetlen, ha közben csörög a telefon.
  • Mert munkaidőm kötetlen. Nem ülök bent egy irodában reggel 9-től délután 6-ig, így a telefonhívást sem tudom mindig fogadni.
  • Mert az online kommunikáció tapasztalataim alapján remekül működik.

Ha elfogadtad az árajánlatomat, akkor elkészítem a megbízási szerződést, amely szükség esetén közös megegyezés szerint, az aláírás előtt még módosítható.

A megbízási szerződés a közös munka alapköve, az alapján dolgozunk együtt, így tartalmazza a pontos feladatleírást, az árakat, a határidőket stb.

Miután visszakaptam az aláírt, beszkennelt szerződést, valamint rendelkezésemre áll minden fontos információ a feladatok elvégzéséhez (pl.: Facebook oldal elérés, képek stb.), neki is látok a munkának. A legtöbb esetben itt már nincs szükség további egyeztetésre. Folyamatosan, önállóan dolgozom, miközben Neked elegendő a háttérből figyelemmel kísérned az eredményt. Szükség esetén persze egyeztetünk, hogy mindkét fél maximálisan elégedett legyen az együttműködés során.

Attól függően, hogy a feladat alkalmi vagy állandó jellegű, az adott projekt vagy az egy hónap letelte után, a NAV által is elfogadott elektronikus számlát állítok ki 8 napos fizetési határidővel.

Rólam írták

Kövess te is!

Facebook

Instagram

TikTok

LinkedIn

Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.